lördag 21 november 2009

Sol igen!!!

Idag har jag upplevt en helt fantastisk dag me sol nästan hela dagen å jättehärligt väder som omväxling...Hästarna va skitfina i dagens träning...inga skavanker så långt ögat når...skulle va bra om d kunde hålla i sig till nästa måndag när jag tänkte starta...men d ska man väl inte ta för givet...Ikväll bär d av till Hackås för å lyssna på Johnny Wiktorsson & Graceband om ryggen fortfarande vill va me...just nu vill den INTE d..."Smilla" fick nämligen ett rejält tuppjuck å trodde för ett ögonblick att hon va rodeohäst vilket i sin tur resulterade i att hon ryckte av mig ryggen...problem kan ja säja att d blev...men förhoppningsvis så hänger den me ikväll...kan inte minnas bortsett ifrån 50-års kalas när jag va nånstans sist...Skulle behöva nån som hjälpte mig å ta in hästarna...många ben som ska lindas..hö ska rivas ner...täcken ska bytas...D GÖR SIG INTE SJÄLVT !!!Vill ha en ny kropp...min fungerar INTE längre...puh...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar