onsdag 4 november 2009

Jobb - svin...


Va in till stan me "Lillan" för snabbjobb igår å d funkade jättebra...fick sällskap den här gången så d fanns inte tecken på dumheter vilket fanns lite grann förra gången...Tyvärr så e hon ingen stridis den sista biten...har aldrig varit egentligen å d va samma visa igår...släpper grejerna å skiter i allt ca 50 kvar...d e ju för faan då d avgörs...men vad ska man göra åt d....gilla läget kanske...Anmäler till lunchen på Bergsåker nästa onsdag så får vi väl se om hon kommer me...Maria va hit å red "Ruben" oxå å han va piggare än någongång tror jag...vet inte vem som va tröttare...Maria eller han...hehe...bra träning åt dom båda...anmäler honom till monte´n i stan så får vi hoppas att han kommer me...
Va ner på hälsocentralen igår oxå å vaccinerade mig mot ev. svinangrepp...vet inte om d e d jag har haft men fick stränga order om å göra d å foglig som jag e så åkte jag ju ner förstås...nu e grejen den...ARMEN HÅLLER PÅ Å SPRÄNGS !!!Fiii faaan va d värker i armen...kan inte fatta att en liten spruta kan göra så jävla ont...nåväl d e iallafall gjort å värken kanske ger me sig nån gång...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar