söndag 15 november 2009

Stryker "Sanna"...


Tar beslutet å stryka "Sanna" oxå...d e INTE värt d å riskera å fara av vägen eller att nåt annat ska hända på den jävla isgata som våran väg har blivit idag...Sand e nåt jag trodde va sånt man kör på när d e halt men här verkar d inte va så...Känns lite surt eftersom hon faktiskt hade ganska bra lopp men som jag brukar säja..."Vi trivs bäst hemma på torpet mina hästar å jag"...=) Skulle va toppen om d fanns nån vänlig chaufför att tillgå när d krisar som kunde ställa upp me en bättre bil kanske å inte en som jag har...en gammal Volvo 740 som gått 40.000 mil..lite trött kan ja säja vilket innebär att man måste ta fart i backarna...nåt som INTE går nu...Nåväl...bryter INTE ihop den här gången utan ser d som att d inte va meningen nu...återkommer förhoppningsvis i programmet nästa tävlingsdag...om d vill sig väl...
Lev väl.....

1 kommentar:

  1. Det var verkligen halt! Jag mötte grusbilen på din väg kl 15. Var hos Annika på styrmöte, väglaget var bättre kl 17 när jag for hem.
    Jag var tveksam att fara, det var halt här också. Klokt att stanna hemma! Jag funderade på det, men ...

    SvaraRadera