torsdag 14 januari 2010

Bra igen...=)


Vaknade upp imorse med nästan ett leende på läpparna å ALLT kändes skitbra...hur kan d förändras bara genom att man får sova ordentligt??? Spelar egentligen ingen roll hur d går till men huvudsaken e ju att d gör d...Tittade på mätaren och den visade 29 grader...puh...inte en dag till..men va faan tänkte ja...Ann-Sofie kommer ju och ska vaccinera hästarna idag så jag kan ju ta en vilodag...=)Grejen va nu den att hon skulle komma halv nio å när klockan blivit halv tio så ringde jag och frågade om d hänt nåt??? Närå blev svaret...jag skulle komma till dig FREDAG halv nio...Som vanligt...helt sinnesförvirrad...Men d löste sig ändå eftersom hon fått flera återbud p.g.a kylan så hon kom idag iallafall...tur i oturen... för en granne ringde å va desperat eftersom hans ungkatt hade pinkat i hans säng TVÅ gånger inatt så han ville kastrera honom direkt...sagt å gjort...jag ringde Ann-Sofie igen och hörde om hon kunde ta honom idag...å d kunde hon eftersom hon ändå skulle hit så for hon dit och gjorde d hemma hos honom...allt blev bra i slutändan bara för att jag e så snurrig....=) Inte alltid bäst å ha koll på allting...=) Nåväl 24 grader nu å solen skiner...sätter mig och lapar i mig lite energi...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar