fredag 15 januari 2010

Riktiga vänner...


Vill tacka er som på olika sett hört av er eller lagt kommentarer på bloggen och facebook eller sms:at under dom här dagarna som jag inte har mått så bra...Det värmer och hjälper en att återfå styrkan...känns i nuläget ganska bra men d tar nog lite tid att återfå den kraft som jag hade innan...Har iallafall ytterligare fått insikt i vilka som e mina riktiga vänner och ni ska veta att utan er så skulle den här kroppen inte funka...Ser att d e många som läser min blogg å d tycker jag e skitkul...kommentera gärna... d e alltid kul å se andras åsikter...å dom behöver inte vara positiva för mig...Har fått höra att d bakom min rygg pratas om vad jag skriver på den...Nu e d så här att MIN BLOGG e just MIN BLOGG...om d inte passar eller att ni inte fattar vad jag skriver (så att ni måste hitta på div. historier om d jag skriver) så tycker jag att ni ska läsa en annans blogg iställe...prata inte skit bakom min rygg å hitta på saker...Har haft nog av den varan dom sista åren...MAN KAN INTE ÄLSKA ALLA...så e d bara...Återigen...Tusen tack alla ni som stöttar mig när mina downperioder kommer...Älskar er...=)
Lev väl.....

2 kommentarer:

  1. Min blogg läses oxå frekvent men det är ytterst sällan någon kommenterar på själva bloggen, dock vet ALLA hur det går med hästen osv osv. Naturligtvis är det alltid det negativa som kommenteras i dessa fall och inte de gånger som man tycker att hästlivet är toppen....
    Livet är ju upp och ner, på alla fronter!
    Hoppas att du mår bättre, själv behöver jag nog lite värmande vårsol för att må perfekt, men det kommer snart!

    Ha det bra
    Cattis i Myre

    SvaraRadera
  2. Tror att dom flesta längtar efter den värmande vårsolen nu...den behövs verkligen efter den kalla vintern...Ha d....=)

    SvaraRadera