lördag 2 januari 2010

Falskhet...

Igår e.m fick jag reda på att den person som står mig närmast bortsett ifrån Roffe har svikit mig nåt oerhört...Saker som jag har misstänkt och ifrågasatt fick sin kulmen igår...Bortförklaringar som jag antingen kan tro på eller inte...Hur va d egentligen??? Tänk vad allting skulle va annorlunda om du bara kunde säja som saker e..iställe för å undanhålla...ljuga...å hitta på saker som jag skiter fullständigt i men som tär på min energi när det uppdagas att d inte e som du säjer...Ta dig en funderare...D kanske inte e alla som hela tiden tänker dansa efter din pipa...krusa dig...fundera på om ditt JAG kanske ändå inte börjar på å bli lite jobbigt för dig...jag tycker d verkar så iallafall...Inget jag lägger mig i men beslutet över mitt vara eller inte vara d kan INTE ditt JAG påverka i nuläget iallafall...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar