onsdag 13 januari 2010

Idiot eller ???

Mår fruktansvärt dåligt å känner d som om jag har fastnat i tankar som jag inte kan ta mig ur...oavsett hur jag vrider och vänder på i stort sett vad som helst så finns d tunga negativa tankar hela tiden...Trodde ett tag att jag va stark inombords och kände d som att jag kunde bara gilla läget oavsett vad d var men så e definitivt inte fallet i dag...Kan inte förstå varför d blir så här med jämna mellanrum...Jag har ju för faan allt man kan önska sig och lite till...Bor på den underbaraste platsen på jorden...har tak över huvudet...mat på bordet...sambo...djur fulla gården...Har ju ALLT...Va faan e d som gör att jag ser allt nattsvart??? Känner mig som den sämsta människan...mest obehövda...mest utnyttjade...allt e bara skit!!! Varför ska jag överhuvudtaget finnas på den här jorden??? Varför kommer sånna här funderingar hela tiden??? Solen skiner å d e 20 grader ute...skitfin dag alltså...Vad gör jag då??? Ligger framför tv:n å slötittar...gråter och sover...tycker att allt e skit...Varför inte passa på och va ute en dag som ju faktiskt e helt o.k? Näärå...ORKAR INTE D...orken har försvunnit från min kropp...Behöver prata men den som jag brukar prata me har fått nå jävla hjärnsläpp och finns me i bilden för dåligt mående...Vill må bra...jag mår absolut INTE bättre av å bara lägga mig ner å inte göra nånting...jag e en sån som hela tiden ska ha "häcken" full för å må bäst...men jag ORKAR INTE d nu...Varför e jag så jävla dålig helt plötsligt att jag får känslan av att d inte e bara jag som tycker d ??? D kanske e så enkelt att jag e d så d e därför...Fyy faan va jag mår skit...Hoppas att ni mår bättre...ingen kan vara värd att må så här...Ha d...
Lev väl.....

2 kommentarer:

  1. Kram gumman, skickar lite possitiva tankar till dej o hoppas du mårbättre sen,/ Siv

    SvaraRadera
  2. Tusen tack snälla du...kramizar

    SvaraRadera