söndag 10 januari 2010

Västerbo Heartbeat och Susanna Bowler




Tjejerna tränar på...dock inte fullt ut eftersom d inte e helt o.k me 25 - 30 grader tycker jag men dom verkar skitfina...pigga å glada...å jag hade tänkt börja köra fort me "Smilla" nu men upptäckte att hon ska vaccineras nu så då gör jag väl d först...Hon har lite för mycke energi egentligen men d kanske lugnar ner sig om hon får jobba lite hårdare...intressant å se om hennes framben håller...skulle va kul för hon e nog den bästa av dom hästar som jag haft...
"Sanna" e som hon alltid varit...pigg å glad som få å kör sina intervaller med inslag av piruetter hela dagarna så henne skulle e nog gå å starta när som helst men eftersom "Smilla" ska vaccineras och dom andras tid går ut i början på februari så tar jag alla på en gång...d kostar ju nämligen varje gång man tar hem veterinären...inte så lite heller...=(...alltså vaccinerar så fort som möjligt...sen kör vi på igen...
"Lillan" Cilla Bowler va ovanligt trött och sliten efter starten i fredags...inte så jävla konstigt me den öppningen men bortsett ifrån d så verkar hon o.k...får kanske vila lite extra...d visar sig...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar