lördag 20 mars 2010

Allt går inte min väg...


Va in till stan i förrgår på storseans me Terry Evans på Gamla teatern...helt underbar kille som verkligen kan konsten att trollbinda en...fick själv ingen kontakt me andevärlden men d e kul å bara sitta å höra på när andra får d...skulle va skitkul å kunna få en privat sittning me honom men som vanligt så e d en fråga om pengar... dagen igår va en dag som jag helst vill stryka ur minnet...Va helt knäkt hela dagen å min rygg kändes som om jag hade tusen knivar sittade i mig..blir bara sämre å sämre...fii faan...hur ska detta sluta... "Smillas" ben mår absolut INTE bra...vet inte riktigt vad jag ska göra åt d heller...typiskt när hon verkade så bra i övrigt innan... Åker in till stan med dom andra två idag för snabbjobb bl.a för att jag tänkte anmäla "Lillan" till Bergsåker till nästa fredag...Blev avrådd av Håkan å göra d...han tyckte att jag skulle åka till Norge iställe...å varför inte...skulle då vilja ha någe sällskap för jag gillar inte vägen dit nå vidare...framför allt inte på vintern eftersom d på bara nån sekund skiftar ifrån å va toppenväg till å va livsfarligt ovanför Åre över Storlien bl.a.Hörde på radion igår att d va glashalt där å d e ju som bekant inte min melodi...=(...nåväl...försöker å överleva dagen idag nu först så får vi se vad som händer senare...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar