tisdag 9 mars 2010

Skön känsla...

Va och hälsade på en person igårkväll för å kolla lite hur läget va...nog e d väl helt otroligt att en person med så otroligt negativa tankar om d mesta...den mest pessimistiska person som jag känner...kan ge mig en så oerhörd styrka i mig själv...fantastiskt skönt att jag for dit...Ser d mesta med helt andra ögon efter d besöket...sen har jag fortfarande lite jobbiga beslut å tampas me men d löser sig kanske d oxå...känns mycke bättre idag iaf... Hästarna verkar va i fin form å d va lite synd att "Lillan" inte kom me på Bergsåker men har anmält till Ös nästa gång å får väl hålla tummarna för att hon kommer me där iställe...har en liten fundering ang. "Smilla"...tycker att hon blir så trött i träning..vet inte om hon har nån infektion eller nåt...mysko e d iaf...nåväl...jobbar vidare å gillar läget...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar