tisdag 2 mars 2010

Fortkörning...

Va in till stan å körde snabbjobb idag å for därifrån med ett leende på läpparna...inte alla dar man får ha d...mina flickor har faktiskt skött sig skitbra idag å funderingarna på start kom igång direkt...hittade i proppen ett lopp till Cilla Bowler på Bergsåker nästa fredag...lärlingslopp...auto..hö 115.000:- funderar vidare på d å åker förmodligen in på lördag för ett jobb till...sen får jag väl se hur jag gör me anmälan... Grejen e ju den att Roffe åker bort nästa torsdag så problem uppstog direkt...har ingen som ser efter hästarna å hundarna om jag åker på Bergsåker...=(...Hjälpen som jag haft tidigare finns inte kvar längre heller så jag vet inte hur d går...nåväl d kommer väl kanske flera lopp så småningom...grejen e då den att d sällan finns autolopp å d e nog dom man får sikta på...men så e d ju..."e man själv så e man"...Positivt att hästarna verkar funka någotsånär iallafall när inget annat verkar göra d...=)...Jobbar på så får vi se hur d slutar...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar