lördag 20 mars 2010

Email Launcher och Cilla Bowler...

Har varit in till travet me "Melle" å "Lillan" å Lennart å Martin Djuse har kört ett snabbjobb åt mig...Om man lägger på 5 sekunder på banan så kan jag säja att jag tagit i i underkant...=(...d va nog bland d värsta jag varit me om å dom oxå...Nåväl...hästarna såg jättefina ut i skapligt tempo eftersom d inte gick å köra så fort så jag får väl va nöjd ändå...nu e ju den ständiga frågan som återkommer varje gång...kommer "Melles" ben å hålla..???..Skulle va skitkul om d skulle gå...han e ju bara så himla mysig å ha å göra me..."Lillan" verkade inte ha nån känning av sitt ryggont heller men man ska ju aldrig ropa hej...d kan komma surt efter...=(...än så länge verkar allt bra iaf. återstår å se hur dom verkar ikväll när jag tar in dom för å inte tala om hur dom mår imorrn...Håller tummarna...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar