måndag 1 mars 2010

Funderingar igen...

Så va d dax för lite funderingar igen då...Vem ska man lita på???...Vem ska man anförtro sig åt???...Vem ska man umgås me???...Ställa upp för???...Vem ska man stötta å trösta...å i nästan alla lägen ställa upp för???...Hur mycke orkar man med egentligen???...Frågan jag ställer mig med jämna mellanrum e...ska jag stanna kvar hemma på gården å aldrig gå utanför tomtgränsen???...Varför måste folk hela tiden ifrågasätta..ljuga om...spekulera i allt å alla???... Å den största fråga e väl...VEM I HELVETE ANGÅR D EGENTLIGEN vad jag gör eller inte gör...skriver eller säjer...???...Om jag med namn pekat ut nån...eller nån känner sig träffad...så e den personen välkommen att ta kontakt med mig för att reda upp d hela...Kan inte bara folk försöka å hålla reda på sina egna liv...Jag har INTE för avsikt att göra andra människor illa på någe sett å försöker å inte göra d heller..men sen så kan ju olika beteenden å saker som säjs uppfattas av andra på olika sett...men då tycker jag att ::: Prata me MIG om saken isåfall iställe för å pladdra en massa jävla skit som kanske skadar mer än nödvändigt bara för att spekulationen kan bli helt fel...Jag e tvärt om en sån person som månar om å ställer upp för olika människor så mycke som jag kan...E nu fallet så att jag missförstått allt så att jag e den sämsta jävla människan på jorden..så berätta d gärna för mig...ni kan ju va annonyma...Tills dess...
Lev väl å må bra...ni som kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar