söndag 7 mars 2010

Div. funderingar igen...

Vintern har tärt nå alldeles oerhört på min kropp vilket gör att den sista veckan har mest handlat om att ta beslut i flera frågor som rör min ork på olika plan...Tyvärr så känns d som att allt och alla som tar energi ifrån mig bör sorteras bort...måste börja å känna efter vad som e bäst för mig själv å använda det sunda förnuftet även om d kan va jobbigt å svårt men om jag ska överleva själv så måste en förändring till NU...Har kommit en bit på väg..."jobbigt som faan" men ett ont måste...kämpar vidare... Va in å körde snabbjobb igår å d verkar helt o.k iaf. Hästarna e ju iaf. pigga å glada...men för många...bör redusera!!! Västerbo Heartbeat e hemma igen efter att ha varit hos Håkan en månad...verkar helt o.k å än så länge så håller hennes ben ihop...=)...Jobbar vidare så får vi se...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar