söndag 25 oktober 2009

Hål i knäet ???


Söndagen har varit relativt lung efterson jag bestämt att vila även idag för å se om jag blir frisk nån gång...nu verkar d INTE vara så ändå...hostar å nyser å snyter å lever om hela tiden...enda skillnaden e väl att jag tror att febern har gett med sig lite...men kommer väl säkert tillbaks när jag starar upp ordentligt igen...=( Satt förrut å funderade över "Lillans" Cilla Bowlers start i Norge imorgon...behöver inte alls göra d längre eftersom när jag tog in dom förrut så har hon ett HÅL i framknäet...!!! Om hon gått tillsammans med nån av dom andra tjejerna så hade jag förstått om dom slagits men "Smilla" e ju världens snällaste å skulle ALDRIG lyfta en fot mot nån annan...alltså så måste hon ha gjort d själv...helt jävla otroligt...ser ut som ett kulhål rätt in i knäet !!! Bara till å ha riktig koll på d hela så d inte blir nå skit av d...hål in i leder e INTE bra...nu vet jag ju iochförsig inte hur djupt d va för hon va inte medgörlig kan ja säja men ska kolla upp d senare... Bryter ihop å kommer igen...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar