tisdag 20 oktober 2009

Sjuk - sjukare - sjukast...

Tror att min sista stund e kommen snart...trodde i min enfald att jag blivit bättre en stund i morse å d va ja säkert oxå...dock inte efter att stallet va gjort å resa till Myrviken va avklarad... Febern drog iväg i topp igen å började må illa på f.m...nåt som blev ännu värre på e.m...började spy som en gris å insåg att jag har sex hästar för mycke just nu...skitjobbigt när kroppen inte funkar å hjärnan e sämre än vanligt å inte ens vet åt vilket håll den ska föra kroppen på...känns skittung å veta att jag ska på trav först på torsdag för snabbjobb sen fredag för start å avslutar me start på Leangen i Norge på måndag...HUR I HELVETE SKA D GÅ TILL ????? Orkar ju inte ens va uppe utan ligger den mesta tiden av dagen å natten men grejen e ju den att nu börjar ryggen å tala om att ligga INTE e min grej...vilket i sin tur gör att jag e uppe å går med jämna mellanrum...hur trött som helst...puh...HUR GÖR MAN ???
Lev väl...ni som kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar