tisdag 20 oktober 2009

Start i Östersund



På fredag den 23:e startar "Sanna" - Martin P Djuse å "Ruben" - Sven Gunnar Svensson i ett P - 21 lopp i stan...Sanna står start å Ruben står tjugo... Va in me "Sanna" å "Lillan" å körde ett snabbjobb igår å e lite osäker på "Sanna" hennes puls låg oroveckande högt så vi får väl se hur d blir me start..."Lillan" däremot verkade som vanligt skitfin å d tackar man ju för...
Har varit drabbad av världens jävla förkylning oxå...började blixtsnabbt i söndagskväll...kom ifrån ingenstans...febern flög iväg å jag kunde bara inte vara uppe...svininfluensa eller inte kan ju få va osagt men d e iallafall d värsta jag någonsin varit me om...kan tänka mig att om polisen tagit mig igår när jag va till stan så hade nog en drogtest varit på sin plats...måste ha varit den farligaste bilföraren i d här länet...men va gör man väl inte för hästarna...skitdumt...kan hålla me å inte speciellt smart heller...fick ringa in Camilla som hjälpte mig å ta in hästarna eftersom jag själv inte kunde gå upprätt...Tusen tack för d...febern har gått ner lite idag iallafall men for iväg upp direkt bara för att jag va till Myrviken en sväng...måste nog ligga ett tag till för å bli bra...fiii faaan...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar