torsdag 1 oktober 2009

Skor igen


Tänk att jag har sån tur så jag har världens bästa Emil som hjälper mig å skor... Idag va d dax för nån form av utryckning igen..."Smilla" trampade av sig en foppatoffel igår och "Sanna" har gått utan skor sen hon startade...Hon fick oxå foppatofflor nu...funkar skitbra tycker ja...E oerhört tacksam att jag får hjälp av Emil...han e skitbra å sko...lugn å fin me hästarna å d bästa av allt e att skorna sitter kvar så vidare dom inte får hjälp av nån bussig kompis som trampar av dom förstås...d händer ju...Hör att d e ömse me hovslagarna...många tappskor...nåt som jag inte behöver oroa mig för... Tusen tack Emil...Du e en PÄRLA...=). Pigga å glada e hästarna å d märkligaste e att "Melles" ben e mycke bättre idag än d har varit på slutet...märkligt eftersom jag pressade honom ganska hårt igår...fattar ingenting som vanligt...d verkar som han blir sämre när han vilar...helt emot d normala...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar