onsdag 2 december 2009

13 kubik spån....


Underbara dag...Lennart kom me ett spånlass på 13 kubik idag...fiii faaan va skönt å ha hemma...grejen e ju den att han brukar aldrig ha nån spån så här sent på året men gissa om jag hoppade jämfota när han ringde i lördags å frågade om jag hade behov av ett lass till...D BEHÖVER JAG...nåt som jag oxå skulle va tacksam för e om d kunde va nån stackare som kunde hjälpa mig å skotta in d...visst han lossar det genom taket men d måste ändå skottas inöver...men som vanligt dom man frågar e alltid upptagen just den tiden eller e sjuka eller har ont nånstans...å sen när faan får man känna efter sånt...man klarar faktiskt ner än man tror om man bara ger sig faan på d...men så e d ju i min värld...hjälp andra men räkna INTE me å få nån hjälp iställe...dax för mig å börja säja ifrån nu...Min kropp mår definitivt INTE bra...borde kanske börja me nåt annat...kaninuppfödning kan d va nåt??? Går inte varken så mycke spån eller hö eller e inte så mycke kroppsligt ansträngande...får väl fundera på d...hehe... Fick brev ifrån licenskommite´n på travet idag oxå...dom skulle komma å inspektera stallet och hästarna...efter d kanske jag inte behöver ha några hästar alls...återstår å se...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar