torsdag 3 december 2009

Vintern e kanske här...



Imorse när jag vaknade så visade termometern på - 15 grader...rimfrost i träden å va så där mysigt som d bara kan va när d blir riktigt kallt...Erkännas ska väl att nog va d väl myggfritt så d förslår...men ändå skitmysigt...Har mestadelen av dagen tillbringat min tid på soffan eftersom kroppen inte mådde så bra efter gårdagens övningar...men va gör man???...bara å gilla läget så brukar d mesta ordna sig... Vad som oxå va skitmysigt nu ikväll vid 10 tiden när jag kom ifrån stallet efter att ha nattat hästarna va att d kommit några tomtar och hälsat på mig...hoppas att dom kommit för å stanna så dom inte e borta imorron bitti...Dom vakar nog över mig...tror jag...hehe...NU ske je sava iallafall...nattinatti...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar