torsdag 17 december 2009

Äntligen vinter...


Så har då vintern äntligen kommit...16.5 grader kallt å ca 2,5 dm snö...riktigt kul å skotta idag eftersom snön nästan inte väger nånting...faktiskt så tycker jag d...Riktigt skönt å vara ute å larva på me lite av varje...d finns ju alltid saker som ska göra även om d e vinter...Va ner å köpte mera mat till småfåglarna..viktigt för dom att dom har mycke mat nu när d e så kallt...D enda som stör mig nu e faktumet att jag sover så fruktansvärt dåligt på nätterna...inatt vaknade jag ca halv ett å satt å tittade på en film till halv tre...måste väl ändå va helt fel...blir så trött på dagarna när jag inte får sova riktigt men samtidigt så har jag hört jättemånga som har d lika dant å inte heller kan sova...hoppas att d går till sig.. SNART!!!...Solen skiner på en gnistrande vit snö...Vad mera kan man begära en dag som denna...underbart...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar