söndag 13 december 2009

Lördagkväll...

Blev bjuden till stan av en gammal kompis från fornstora dar...Vi gick på Bichop Arms.??? (stavningen kanske inte överensstämmer me verkligheten...)å hon bjöd på Tornedou???stavning??? Skitgodaste jag ätit på länge faktiskt å jättemysigt ställe va d oxå...första gången jag var dit...alla krogar i stan har nya namn å ingen ligger kvar på samma ställe sen jag va ute sist...många år sen...=) Jättemysigt å sitta å bara prata gamla minnen å bara va liksom...Tusen tack Annika...d gör jag gärna om...=) Precis hemkommen så blev jag bjuden på flera mysiga äventyr...efter att ha fixat klart i stallet så bar d iväg igen... Fick mera mat...filmtittning å diverse andra saker...underbart!!! Skithärlig kväll å natt...Upplever den gärna igen...natten har nu först tagit slut å jag ska nöjd å glad å skittrött smyga mig ner i snarklådan...tror att jag kommer att somna ovaggad...Tack alla underbara människor för att ni finns... God natt världen...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar