tisdag 15 december 2009

Måste sova...!!!

Nåt inkräktar på min sömn på nätterna...har i två nätter nu haft svårt å somna på kvällen...nåt som jag definitivt INTE brukar ha...d blir så här ibland utan att jag vet vad d egentligen beror på...ligger bara å snurrar å blir klarvaken när jag lagt mig...sover kanske en timme sen e jag klarvaken igen...så där håller d på natten igenom...orkar inte d...!!! Har inte nå speciellt ont i kroppen heller så jag kan inte skylla på d...denna jävla värk som jag har JÄMT har man ju lärt sig å leva me så d e inte d som e bekymret...mår psykiskt bra nu oxå så d e d inte heller...mångubben bråkar inte heller just för tillfället så dom anledningarna som d brukar va kan jag inte skylla på heller...blir så fruktansvärt trött när jag ska va uppe å vandra å dricka kaffe halva nätterna...inte bra...nåväl...tur i oturen så har jag ju den förmånen att jag kan gå å lägga mig nån stund på dagen iställe så d e väl till å göra d å bara gilla läget å hoppas att d går till sig...nu börjar d förresten å snöa igen...toppen...lite mera snö vill jag allt ha...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar